Digital Storytelling

I helgen gjorde jag och några till ett projekt på hjälpkällans kontor. Vi skulle frömedla hur sekten påverkat oss i vårt liv.
Först var jag skeptisk, skulle det verkligen ta två långdagar att göra typ tre minuters film med bara bilder och ljud. Men det tog 16 timmar!
Sen jag fick reda på att vi skulle snacka om sekten blev jag chockad eftersom hur FAN ska man klara sig på att berätta allt på tre-fyra minuter. Men det gick:)
Man berätta ju inte allt. Långt ifrån! men en liten del i det hela och alla berätta olika. Jag är nöjd med resultatet. Men det ligger nära om hjärtat så, ja, snälla gör inte narr av mig för det är ett känsligt ämne, men jag vill gärna bara att folk ska få veta hur jag uppfattade allt från att jag var liten till nu.

Min film (länk till facebook där den ligger)


Sjung ut!
Postat av: Emelie

Strongt gjort gumman :) <3

2010-03-30 @ 15:40:41
Postat av: Ödmjuka Kaxan/Sussie

Det behövs hur många som helst som tar bladet från munnen! Tack för att du finns!

2010-03-31 @ 08:38:02
URL: http://hjalpkallan.org/sussie

Sjung ut!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Ditt hangaround:

Din lilla sång:

Trackback
RSS 2.0