En bit ur mitt hjärta...

Vackra människa
Du lever, du existerar, du lyser för mig
När jag ser dig ser jag inte världen längre
När du ser mig slutar världen runt om existera för en stund
Allt är så klart, inte en enda spricka
Ensamt utanför ditt liv, meningslöst, hopplöst
Allt är så komplicerat men ändå kristallklart
Vill inte leva utan dig men jag vet att du är så perfekt att du inte behöver mig
Lyckopiller för omgivningen
Du är orsaken till att folk inte vill somna
Du
Dig
Hon
Den vackra
Bästa
Fulländade
Jag tackar mina änglar varje dag...
Jag blev så lyckligt lottad
Dem skickade sin kompis 
Från ljuset ner i mörkret till mig
Evigt tacksam ut i oändligheten
Fram i tiden
Utan slut

Tack...

<3




Sjung ut!

Sjung ut!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Ditt hangaround:

Din lilla sång:

Trackback
RSS 2.0